blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Saturday, December 5, 2009

sangat tak tahu

aku penat? ye aku taw aku memang nga penat sebab mcm2 tempat aku pegi dan mcm2 bnde aku buat.

aku bosan? lagi la aku taw, kalo taw xda la aku nk lyn facebook 24 jam n maen game cafe world tue sampai gian.

aku sunyi?
mungkin sebab da lame hidup membujang tapi dah hampir membiasekn diri dengan kehidupan baru tanpa lelaki.

aku gemuk? dah tak lalu nk tgk cermin, ye aku taw aku memang gemuk

aku sakit?
biar lah tuhan je yang taw aku sakit ape


ye..ak taw sume benda tue tapi aku sangat2 la tak tahu nak tulis pe sebenarnye dlm entri kali ni, tue yang merapu meraban. oh, sangat pening pale :(

No comments:

Post a Comment