blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Monday, August 23, 2010

kawan atau SYAITAN!

orang selalu cerita dan explain panjang berjela-jela tentang sapa itu kawan sapa itu lawan. jadi rasanye tak perlu dah kot untuk aku cerita kan lagi maksud kawan itu ape. secara umum nya kawan adalah orang yang baek dengan kite.

jadi aku nak jelaskan sekali lagi kawan aku adalah orang yang baek, rapat serta memahami aku. walaupun mereka itu syaitan dimata orang laen but if die masih layan aku baek sebaek malaikat aku akan tetap anggap die kawan.

kepada manusia-manusia diluar sana yang anggap aku kawan mereka tapi dalam masa yang sama mengutuk dan tidak ambil pusing perasaan aku bila berkata-kata walaupun disanjung mulia dan dipandang seperti malaikat oleh khalayak ramai korang tetap SYAITAN ok!



2 comments: