blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Monday, September 7, 2009

baiknya mak saya

y? coz my mum ask me to do a lot of things today..y? coz Eid is getting closer..so? no more MIMPI DISIANG HARI..my mum already made a timetable for me.. take a look on it:

8 -10 a.m : cuci sliding door
10-12 p.m : cuci sume tingkap di aras bawah
12- 1 p.m : siang dan cuci ayam
1-2 p.m : rehat
2-4 p.m : masak nasi ayam
4.30 p.m : awak pegi balek Uitm
baek kan mak saya, tapi die malang mempunyai anak seperti saya,..kenape? sebab satu daripada perkara di atas saya tak buat lagi..hahaha... =P

2 comments:

  1. this is what you'd become when you didn't sleep under your mom's armpit

    degil degil ish ish

    ReplyDelete
  2. euwww...
    xkn nk tido bwh ketiak mak lg kot..
    kmoo leh la

    ReplyDelete