blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Sunday, February 21, 2010

my weird mum

kadang-kadang mak aku sgt susah nk predict. tapi ade satu bnde yang sgt-sgt ketare pasal mak aku. everytime aku nak balek Uitm die mesti marah dan cube untuk cari pasal dgn aku.pelik tapi benar. sampai skrg aku masih tak phm npe mak ak nk buat cam 2. sepatutnyer bile die taw anak die nk tinggal kn die , die mesti ckp dgn lebih lembut, menggembirekan aku tp sebalik nyer...ish, whatever it is i still LOVE MY MUM!

" pulangnya seorang ibu ke rahmatullah, maka terputus 1 keberkataan bagi seorang anak"


p/s: aku akan sentiasa ingat unggapan ni
supaya tidak menderhaka kepada ibuku



No comments:

Post a Comment