blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Friday, February 12, 2010

ting..ting..

lame betul tak tulis blog, cam rindu plak. post kali ni sebenarnyer nak cite pasal class trip kiteorg ke Genting pada 6 Feb yang lalu. mmg superb best sebab aku disponser oleh kwn-kwn yang baek hati. bak kate orang melayu, kecik tapak tangan niru sy tadah kan.thanks korang.hehehe.. kiteorg memulakan perjalanan ke Kl pada hari jumaat ptg dr bandar U menaiki bus Plusliner kul 4.25ptg..

setibe diKl kiteorg g Time Square.window shopping jer then next station ke Pavilion untuk tgk midnight movie..BEST!BEST! tiket wayang kiteorg kul 12.45..abis dlm pukul 3 pg camtu. pastu pe lagi nak buat. kiteorg telah mencipta sejarah berjalan kaki dari Pavi ke KL Sentral ...sejam lebih weh jln kaki tapi sampai gak akhirnyer.tapi masing-masing sume muke cam ayam berak kapur. ish, seriously mmg pnt but aku tak reti la nak tido kat merate-rate ni..so aku pon snap la gmbr kwn2 aku yang tido..saksikan la





asl susah sgt aku nak tido ni?


No comments:

Post a Comment