blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Monday, December 27, 2010

menghitung hari

ada beberapa hari saja lagi baki-baki cuti sebelum ke uitm semula. tapi semakin hari semakin sibuk berjalan kesana ke mari. tak sangka cuti kali ini paling banyak keluar tengok wayang, karaoke, dan bowling. dan tak sangke cuti kali ini aku betul-betul manfaat kan dengan keluarga. tak ada pun janji nak jumpa mana-mana kawan melainkan memang dah dekat sangat dengan dieorang. happy sangat disamping keluarga. semakin happy semakin banyak aku makan dan semakin besar badan. ;P

sepemergiannya aku dari blog yang tak semeriah dulu ini, aku sebenarnye pergi cuti-cuti umah sedara mara..dari selatan ke utara.KL, Arau, Alor Setar, Sungai Petani dan last ke Penang for Family day Tabung Haji. penat tapi yang penting parents dah boleh harapkan aku drive jauh.hehe.



Taha D'Mutiara, Bayan Lepas




hidangan pertama : western sangat




hidangan kedua: kambing balck pepper


seminggu sebelum pulang ke Uitm tercinta, barang-barang masih belum dibeli. kad pelajar pon ilang.aduh..nampak sangat dah tak ada hati nak balek u. next rabu kene tolong catering pakcik lagi sekali. khamis maybe hantar barang ke u. sabtu pulang. parents terpaksa ke JB untuk hantar adik je sekolah tun fatimah. poor mum and dad. tapi demi anak-anak mereka sanggup drive lama-lama atas highway.


oh lupa. aku berjaya siap kan satu montaj yang berharga untuk keluarga ku.tak sangke dengan hanya pakai Window Movie Maker 2.1 aku boleh siapkan. montaj ini untuk Family Daya Keluarga Nuteh( my moyang).




ok, stop sampai sini..maaf BM tonggang langgang.

No comments:

Post a Comment