blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Monday, August 13, 2012

salam,

 setelah beberapa minggu baru berpeluang menulis post baru di blog ini. alhamdulillah pada 3 Ogos lalu dah dapat result untuk sem ke 5 Degree aku. well, hanya 3.2 tapi dah syukur sangat dan sangat tak duga dapat result secantik itu. walaupun bukan lah Dekan tapi itu lebih bermakna sebab tat kala test 1 yang lalu, ayah aku accident. im mentally broke down. susah untuk focusa tambah dengan lecturer yang tak henti henti menekan aku. ada yang marah, ada yang suruh quit belajar. tak paham sangat

mak kate ini semua berkat jaga ayah yang sakit. mungkin Allah nak uji sejauh mana kemampuan aku. dan ini yang termampu aku lakukan.walaupun dengan hanya 3.2 dan result yang terrendah berbanding kawan kawan lain tapi itu sudah mencukupi syukur sangat. ok, rasanya itu saja untuk kali in

wasalam~

No comments:

Post a Comment