blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Saturday, July 11, 2009

FULL!!!!!

hari ini memang perut aku sebijik cam tong sampah dah, betul kate syafiq..hahaha..taw x nape? hari ni saje aku makan tengah hari sebanyak 3x..ade 3 kenduri hari ni, dan sume kenalan terdekat, nak tak nak kena la pegi kn..memang bapak punye fulll perut..sampai sekarang tak kuar-kuar balek..hahaha.. digestive system aku tibe-tibe slow lak..ngek!

aturan rumah dan makanan yang dimakan:

1. location : kubang kering, lubuk merbau
makanan : nasi minyak+ayam tandori+air asam
minuman : sirap(layan jer)
buah : durian...memang pergh!

2. location : simpang 3 talang
makanan: laksa+kueh+kek
minuman : cedol
buah : tak minat, makan kek buah je

3. location : taman bukit kerajaan
makanan : nasi hujan panas+ayam goreng berempah+rendang
minuman : sirap+oren= tah aku tak taw nme yer
buah : oren tapi aku tak makan..MASAM!



ha..banyak tak aku makan??ni la baru terRELEASE tension aku..haha

2 comments: