blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Wednesday, July 22, 2009

uitm perak DITUTUP??!

caye tak caye tue la kenyataannya..pelik betol la..dalam sekelip mate jer uitm ditutup untuk seminggu sebab virus selsema babi H1N1 ni..semak tol la...kacau aku nak belaja jer..tapi best jugak..bukan senang dapat cuti panjang tibe2 macam ni..tapi yang tak best yer aku pon demam..
wah, mak..ana nak kuar rumah jugak....

4 comments:

  1. jgn bg bolat kluar! xD

    ReplyDelete
  2. sape kte aku nk kuar..??
    tp skrg ok da kot..
    aku nk kuar..
    xdmm da

    ReplyDelete
  3. boolat???
    ko da sehat ke??
    uitm da bkk kan?

    ReplyDelete