blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Tuesday, July 21, 2009

tak dihargai

nape bile kte ske kan seseorang itu tak semestinya die ske kite?yup, mungkin kite je syok sendiri..die tak ada pape pun..tp situasi aku plak laen,,..die ngaku die ske aku, tapi aku tak penah rase die cam 2..cam mane 2??tah la ek..dunia sekarang ni sume benda pelik-pelik jadi..aku taw kami kawan (kawan baik katenye)..tapi die taw ke kawan baik tue macam mane? aku selalu bace semula SMS yang die penah bagi kat aku...tak mungkin aku lupe die penah setuju dengan syarat-syarat aku..aku just mintak 3 perkara sebagai seorang kawan :

1. jujur
2. tak kedekut dan sombong
3. caring and helping each other



ok2..awak memang sangat jujur, dan saya sangat kagum dengan kejujuran awak sehinggakan saya percayekan awak 100%,,,..tak tipu..awk ada sedikit kedekut dengan saya tapi tak pe,,..budak akaun memang camni,..yang last tue je kot cam awak tak follow..awak tak rase ker?

mule-mule tue ok la, makin hari makin teruk awak layan saya.. you said we can share everything but when i need you to hear my probs or something else you are not there..mungkin awak tak paham apa yang saya rase..fuh, tak pela awak...saya ske awak..saya terima jer pe awak wat kat saya even agak menyakitkan..saya kene banyak bersabar, sebab kebahagian bukan nya datang bergolek jadi saya taw satu hari nanti saya pasti bahgia dengan awk..amin........

6 comments:

  1. ana..
    ta thu na komen ape
    :)

    ReplyDelete
  2. heeeeeeeeee
    ana marah??
    hahahah
    syg kau ana!
    hahahah

    ReplyDelete
  3. hahaha..
    ngek tol..
    ko ske kau marah??

    ReplyDelete
  4. Budak akaun memang kedekut ek? :D

    ReplyDelete
  5. ye ar kot..
    sume owg cakap cam 2..
    aku pon cam 2..hahaha

    ReplyDelete