blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Wednesday, March 24, 2010

donno what to do

pe yang patut saya buat bile mak saya call dan nangis-nangis?saya patut balik, kn?kn?kn? saya taw sume tue tapi macam mane dengan tanggungjawab saya ?kerja saya di Uitm ni yang akan tertangguh bila saya tak ada?ok, mak lebih penting. saya memang patut balek. mak pun memang nak saya balek untuk bertemu dengan pak ngah yang sedang tenat.doktor kate die sudah tak ada harapan untuk hidup. jadi patut rase nya saya pulang sebelum ajalnya..so sorry khaled, saya memang patut balek , saya tak sanggup biarkan mak saya menagis. :'(





No comments:

Post a Comment