blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Monday, March 22, 2010

something unexpected

ok, sekarang sume budak DIA(diploma in Accountancy) sedang hangat bercerita pasal dinner yang dianjurkan oleh bdk part 4 termasuk la sy sebagai bendahari.ok, everything just fine except for the gimik. n second performance.mic rosak plak..tapi sume under control n thanks a lot to our stage manager, Acap. SUK sgt gah pada mlm itu dgn kilauan lampu dan bju2 pelajar yang agak glam dan seksi. ok, itu crite serba sedikit pasal The Night Of Equity.



Dewan SUK yang sgt indah


my wonderful Pup (without Amni coz she's the one who snap this pic)


me???im not happy enough on that night.tired.stress. while people buzy capturing their pictures, i just hoping for some miracle that the person i care most come to me and ask to hv a pic wit me. well, keajaiban itu jrg berlaku, so harapan hanya harapan. ak pun blah dr dewan yg indah itu dgn hampa. duduk didlm kereta tapi masih fikirkan....

"perlu ke ak yang cari die dan mintak untuk bergmbr sekali?"
"adakah aku patut malu?"
"adakah aku patut mulakan dulu?"

sedangku fikirkan keputusan yg terbaek tibe2 ku nmpk die. tanpa ragu dan segan silu aku jerit "AWAK!!!!!SAMPAI ATI AWK NAK BALEK DAH" ..die dtg kepada aku dengan cara yang sgt comey, susah digambarkan bagaimana.hehehe..UNEXPECTED kn?at last kami dpt bergmbr walaupun gelap je gmbr kami but its really make me happy.thanks awk. ;)

8 comments:

  1. waaaa..suwwwiiitt!
    dy mnt arsenal tak? haha
    *tiba2

    ReplyDelete
  2. hahahahah..die tak mint bola..
    (lg truk) ;)

    ReplyDelete
  3. awie, awie awie awie...kawan ko kat malaysia nih ramai lagi jgn asyik nak awie, awie awie jer aiyoo...

    ReplyDelete
  4. yeeeeee...kwn ak mmg rame
    tp ade sorg jw awie dihatiku ;)

    ReplyDelete
  5. bru nak kate si suafiq x sweet lnsung..at last bile da abs bce..sweetny korang I3

    ReplyDelete
  6. sweet ke?at this moment agak la

    ReplyDelete