blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Saturday, March 27, 2010

now im speechless

hari ni hari yang agak memenatkan dan membosankan.yela, dah lame tak blek umah. tbe2 kene wat keje, sapu sampah sume..malam ak gerak ke sg.petani dan dikala aku menaip entri kali ini, aku sudah berada di sg.petani..tibe2 hati aku terdetik untuk bukak blog aku, nak cek kot2 ade orang komen entri aku yang lepas..sayang tak ade lgsung.huhu..

tapi ade 1 yang menarik di blog aku.oh, golding ade post something new di blog die, nasib ak letak link kt page.
tajuk entrinya "just for her"..dlm hati aku berkate "ok, golding dah jumpe awek mne2 la tu".. di saat ak bace entri die, aku tak sangke tajuk itu khas untuk aku. "her" adalah aku! .. nangis kot,.golding, kau memang kawan yang sangat baek walaupun kadang-kadang aku terase hati dengan ko tapi tak sangke ko boleh wat 1 entri di blog ko sal aku.syg ko sgt2!

dear azwan ramli a.k.a golding,

kau lah satu-satunya kawan lakiku yang pernah ckp ayat yang begitu indah. sweet sgt2 sampai aku tak percye ko yang tulis sume tue .ko sgt baek sejak akhir2 ni, mgkin selepas ko sihat dr sakit hari tue..ko dah nmpak aku sape untuk ko.yes! i love to have u as my best friend.pink n purple such a great combination right?hahaah.. i really appreciate what u have done for me. n thanks again for syafiq coz u r the reason we're knowing each other ;) ...last word..hope our friendship last forever!


rindu sgt nak kuar lepak dgn ko lg..
golding plz..before end of this semester,
kite kuar ek..plz..plz..plz............





i love all my friends!

6 comments:

  1. huhu...
    aq nk nanges bc blog ko nih!!
    tks ana...
    aq pon syg ko..
    muahhh!!!

    btw, aq suke gile pic nih..
    kengkwn aq kate smart..
    n dorg kate aq ensem gile...
    haha

    ReplyDelete
  2. our friendship last forever :)

    ReplyDelete
  3. salam..boleh brtye sdikit x ?
    mcm mne nk masuk mjii ye..
    perlu brape kredit?
    ape yg perlu kredit?
    course ape yg dsediakan dsne ?
    hehe gomen nasai sbb slh tmpt bertye..sye rse awk mst bdk mjii kan?
    sye cbe comment kt blog mjii tu tp xboley,so sye hrp awk dpt bantu.
    tolong sye kak,sye nk g jepun T_T
    sila jwb soln sye..nnt sye dtg lg ok..hehe^^

    ReplyDelete
  4. sape kah anda yg mintak tolong tue?

    abg redzuan: pe ehem2?

    ReplyDelete
  5. cibo: thnks ya..
    abg reduan: haahah..ape batuk2?

    ReplyDelete