blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Sunday, June 20, 2010

bapak!!



bapak, ana tahu kita tak elok sambut hari bapa ini semua.kebaratan.tapi ana bukan nk sambut, ana cume ingin menulis sedikit nurkilan untuk bapak.ye, ana tahu bapak tak kan bace blog ana.hehe.

dear my beloved dad,
im sorry for everything that i've done.i being so rude to u.doin so many things without ur permission. spend a lot of money only for my own satisfaction. as for u, u spend the rest of time at work to make me feel comfort. im wearing scholl, vinnci, primavera..but u, just a sandal from Bata. u're my hero when i need a help without hoping for something in return.

bapak,
u're the greatest dad eva. ana tak penah berani tampa2 mak tp dengan bapak boleh bergurau macam tue..boleh maen cubit2..boleh sindir2. bapak lawak sgt.itu yang membuat bapak sangat unik.bapak kelaka tapi tak penah lupa nasihatkan ana tentang agama.maafkan ana kadang-kadang ana tak dengar kate. ana terlalu banyak dosa dengan bapak. dan ana menambahkan dosa pada bapak pula.Ya Allah. jangan Kau ambil mereka dari hidupku. kehidupanku takkan sempurna tanpa mereka.Ya Allah , pendekkan umurku sekiranya itu boleh memanjangkan umur mereka..amin.


to my bapak,
MUHAMAD BIN ABDULLAH..
I LOVE U SO MUCH!!!

6 comments:

  1. waaaa, kalo ayah ko terbaca ni, terharu dye naaaa :)

    ReplyDelete
  2. npe begitu..?
    erm..sedih kot ila..
    ak tak tahu npe

    ReplyDelete
  3. kak ana..
    try bagi bapak bace..
    dia beli kan sebijik kete pe nanti ntk bawak g kampus :P

    ReplyDelete
  4. hahahhahha..if die bce blog ni..bkn kn kete..penmpe die kasi..
    dan mrah kak ana trus
    "anak aku gatai nk kawen dah"

    (sbb tgk gmbr laki kt blog ni)

    ReplyDelete
  5. aiya..tu je ker?mmg la..
    tp org nye tk sempoi mne

    ReplyDelete