blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Thursday, June 23, 2011

happy to be single ;)



1. SAVE COST
tak perlu belikan hadiah mahal2 untuk birthday die or topup so kite boleh on the phone dengan die walaupun sebenarnye ptg tadi baru jumpa. dan tak perlu ke klinik or farmasi mencari ubat tidur atau panadol sebab gaduh dengan die dan rase nak mati hilang nyawa.

2. SAVE ENERGY
tak perlu lagi berguling-guling keluarkan air mata sebab die tk reply msg kite or die terlalu bz untuk penuhi kemahuan kite or kita asyik jelez tk tentu kira.

3. SAVE TIME
tiada lagi alasan untuk tak siapkan assignment or alasan untuk tak nk balek ke rumah parents hujung-hujung minggu. bila single kita tk perlu lagi nk melepak tk kire waktu, nak msg dan call tgh2 makan. dan masa kita terhad sgt!

4. BE A GOOD FRIEND
bila tak ada bf bolah lah spend banyak masa dengan kawan2.tak perlu nak berkepit dengan bf or even bila keluar dengan kawan2 pon masih nak bermsg2 dgn bf

5. GOT A FREEDOM
no need to ask any permission,. "bang boleh sy g tgk wyg dgn kwn2 ?...""bang, sy kuar dgn nuar kejap taw, alah ade je kawan2 lain, jgn jelez ok" .....bosan betul dengan rutin dan hidup terkongkong mcm ni.



No comments:

Post a Comment