blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Saturday, June 11, 2011

aku hari ini

memang agak lame tak update blog. konon nye bz tapi entah ape yang di bz kn. sebenarnya otak merewang tak tahu kat mane time tulis post tapi masih ingat lagi tujuannye. dah sebulan cuti. dan sepatutnya dah ada duet hasil kerja kat man-mana macam kawan2 yang laen tapi apa yang aku buat?duduk rumah, on9, tengok tv, makan tidur. benda yang sedikit memenatkan pon cuma drive kereta ke mana saja bila khidmat diperlukan.

tak tahu nak mengeluh untuk apa lagi. nak kerja sangat tapi tak cari pon. dah dapat tak tahan pulak dan kesian tengok bapak nak handle rumah. erm, kerja apa la sangat yang ada kat kuala kangsar ni. lain lah KL, cakap je nak kerja ape. dah la best2.

aduh.jealous betul dengan kawan2, dah merasa pegang duet sendiri walaupun tak seberapa janji ada. dari aku ni?satu sen pon tak ada. aku rase macam sejak 2 menjak ini sakit2 kaki. kaki aku tka dapat nak tampung berat badan dah ke? yes i admit. memang semakin hari semakin gemuk. dan sekarang sangat gemuk. mana pergi angan2 nak jadi kurus?mana pergi angan2 nak kerja nk beli mcm2. ? nmpk nye mmg semua tinggal angan-angan.teruk betul aku ni. teruk!


No comments:

Post a Comment