blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Monday, June 27, 2011

lumrah kehidupan

"what goes around comes around" itu ayat yang selalu diguna bila apa yang kita buat kat orang, akhirnya terkena kat kite juga. okay, bukan itu isu yang nak diperkatakan. entry kali ini saya nak tulis pasal seorang sahabat. agak rapat satu ketika dulu. tapi tak perlulah saya tulis namanya di sini.

persahabatan yang mulanya hambar, kemudian meriah dengan gelak ketawa. dan saya sayang die seperti saya sayang kawan2 yang lain. tk salah rasa nya kalo saya cakap "I LOVE U". itu tanda sayang. tapi tak tahu kenapa sejak akhirnya die lebih memilih untuk bersendirian (kononnya) . tapi tak sangka pulak die sebenarnya rancak berborak, bermsg dengan kawan saya, ok more specific, kawan baek saya sendiri. saya mula2 jelez.well of course sebab rasa seperti hilang kawan.


wahai kawanku *** ,
sudahlah menipu dan kata tak ada kredit untuk membalas semua msg aku. tak perlu, kalau dah bosan cume perlu bgtahu dan aku pasti tk kan ganggumu. ta sangke ade istilah bosan dalam persahabatan ni. tapi lain orang lain ragam..

p/s: "I hate those people who only pretend im exist when they need something from me."


2 comments:

  1. alahhh, aku mmg takde krdt lah nak textt ko ana. sorry sorry sorry.(^_^) eheheh..
    tp aku rs kan ana, dia pun what goes arnd comes arnd sbb mesti org yg dia msg tuh pun dh bosan msg dgn dia kannnn... hahaha

    ReplyDelete
  2. ayat last tue menarik.btw, ak pon tk msg ko kn..hahaha..sbb masing2 boleh jmpe kt twitter or fb plus u know me..mne tgk phone pon sgt

    ReplyDelete