blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Tuesday, February 21, 2012

janji melayu cina sama saja

sebenarnya baru sahaja dapat berita yang kereta yang selamat masuk bengkel masih lagi tak siap yang kata nya boleh siap dalam masa 1 hari. semalam tunggu punya tunggu tak siap-siap. siot betul itu tauke. mana tah janji dia. tak tahu ke orang nak pakai kereta.? ish... memang kemek teruk tapi sape yang letak janji boleh siap dalam 1 hari? sapa sapa? habaq mai sat !

tak ada kene mengena sebenarnya orang tue melayu tak tepati janji. apa-apa bangsa pun boleh. bangsa tak melambangkan keperibadian. jangan nak buat perception yang melulu. keperibadian itu bergantung pada individu itu sendiri. okay? sekarang ni kesian kat bapak sebab kene kehulu ke hilir. yela.. aku tak ada kenderaaan nk tolong bapak ambek adek and mak semua. hmmm..


kepada yang berkenaan. jangan lah suka menabur janji2 kosong. tahu tak betapa sakitnya hati ni? your promise means nothing to me, unless it’s a pinky promise

No comments:

Post a Comment