blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Thursday, May 21, 2009

kaki OOOOOHHH kakiku.....

kisahnya bermula mcm ni...
petang td, aku pergi ambil adik aku yang bongsu dari sekolah agame rakyat( sekolah yg paling aku nk elak dulu..hehe)..
ak naek moto jer..mls ar nk drive..penat nk cr parking lg..
nga syok merempit aku nmpk ramai gilew orang nga jogging..
ade la dlm 15 orang..seronok plak.. pastu, ak tbe2 teringat
yg aku kne kuruskan badan aku ni...maklum la..
berat badan dah bertambah 10 kg since masuk Uitm..
tp sekarang da turun dah..4 kg br..adoi..byk lg ak kne trunkan.


sebaik saja tiba dirumah, ak pon tuka uniform dan trus turun ke hall rumah, aku nk ber SKIPPING ari ni..yup, untuk dptkn badan yg langsing dan menarik aku pun kenalah bersenam..jd, tanpa legahkan mase aku pun skipping la..dekat 20 lompatan aku buat tibe2 ade bunyi keluar dr kaki aku "KREEEK!!"



gambar hiasan(bukan kakiku ok)


Adoi!!Tuhan saje yg tahu..sakit nk mati kaki aku ni..
terseliuh ke patah ke aku tak fikir dah..
yang aku taw SAKIT!SAKIT!SAKIT!!!
ya ampun..macam mane nk jalan ni..aduh..
aku suruh la adik bongsu aku ambilkan minyak panas..
then aku sapu2 kat kaki aku..kurang la sikit sakit nyer..
tp masih sakit..esok aku kene pegi hospital untuk X-ray..
mintak tak ada pape la..tak nak aku bersimen kaki..
tak mau aku masuk Uitm kaki berbalut..

Ya Allah, ampunkan saya ya Allah..
mungkin apa yang berlaku ini sume balasan dariMu..
Engkau ampunkanlah dosa-dosaku ya Allah..amin..

6 comments: