blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Monday, November 30, 2009

BULLSHIT!!!

ak memang sakit hati yang teramat sangat dekat ko..ko memang suke buat mood aku ilang kn.? da la aku tgh period ko sgaje api-api kan aku jd lagi sakit ati. dan sebab ko ak kena rotan kn setelah sekian lame ak tak kene?cam eeeee..ak xske nk mencarut kat ko tapi perangai ko mmg menyakitkan ati. npe la ko ade kalo selalu menyusahkan? ak datang nk reda kn keadaan tapi ko keruhkn lagi sampai aku skali kene. oh mizah, see him.. slalu kene dgn ak tapi tak penah serik dan akan buat benda yang same berulang-ulang kali. sering sebut perkataan BABI walaupun mak da kate jgn. ko ni memang la..aku dah byk sabar dengan ko tapi ko sengaje wat aku ilang sabar. sori sebab tercakar dahi ko. ak memang tak da niat pun, ak nak tarik rambut ko tapi tercakar skali. pdn mke! dan aku nk ingatkn ko, jangan ko buat adik-adik aku yang laen.. aku syg adik-adik aku same rate tapi ko jgn nk ubah bnde tue jadi laen..jgn sampai ak benci kn ko dan dah tak ambek peduli pasal ko.
KO PHM TUE?
sekali lagi ak ingatkn ya, walaupun ko satu-satunya lelaki tapi jgn nak belagak ko besa dan jantan abis dengan sepak dan kate-kate kasar ko. ak tak ske. nanti ko akn aku kerjakn lebih teruk daripada biasa..tolong la serik untuk aku tidak menyakitkn kulit-kulit ko lagi. aku tak suke nak buat org selagi org tue punye mulut tak macam bangkai..so ubah la perangai sebab ko bukan nyer makin kecik dan bukanlah terlalu besa sampai nak maki hamun orang. ko kene pikir ak sape dan ape hak aku pada ko... dan jgn la perasan pandai didepanku sebab ko tak la pandai sgt. FULLSTOP!




ak buat sume ni sebab aku syg ko.

6 comments:

  1. huhu.xbpe phm sgt!adek laki hg la ni wt hal?

    ReplyDelete
  2. sabar je lar akak....
    mizah pun dah lame sabar jer ngan die..
    teringat yang mizah penah pukl die kaw2...
    sampaikan hanisah yang tahan mizah
    kalo hanisah x de waktu tu,mmg boleh patah tulang belulang die...tu mmg mizah betul2 marah....
    die cume berdarah aje waktu tu...
    plus skali waktu mizah nak tampar die sekuat hati, tu mak yang tahan...
    mizah waktu tu mmg rase bengang sagat pasal perkataan 'babi'die tu, sebab mizah x penah sebut...
    mak tahan mizah,mizah cube lawan mak, dan cakap 'bagi mizah tampar mak, die mmg patut kene...mizah x kan puas kalo x hinggap penampar kat muke die'dan mak cakap pegi amek air semayang
    mizah pun pegi...
    then masuk bilik...
    pastu mizah nangis, memikirkan betapa mizah x ley nak kawal kemarahan mizah...
    betapa di saat tu, kemarahan dan emosi mmg menguasai dri...
    cume bile mizah dah jauh ni, mizah harap sangat yang die akan berubah...
    mizah cume nak die berubah tu jer.....

    ReplyDelete
  3. tah la mizah..akak da panet da..
    da la akak kne gak rotan dgn mak
    ish..sakit glew ati semlm..
    awk xtaw camne akak cubit perut die semlm..tekan sekuat mungkin..

    tp akak kesian kt die,
    da la kne cakar, pstu kne cubit..
    dan2 lepas 2 kne rotan 5x dgn mak
    tue pon xsedar lg..ish, xtaw la

    ReplyDelete
  4. xpe la kakna. miza paham mcm mane kakna rase nnt kite pegi karok ye kakna. kakna xbaik mencarut kat sini. kakna kan nak jadi role model kat adik2. :p

    ReplyDelete