blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Monday, November 23, 2009

yuckkksssssssssss......................

oh my gucci...its taste so worst....hah, untuk kurus aku sanggup gak minum..minum pe?ni ha, JUS MATE 5, untuk langsingkan yang mane patut..adoi, sungguh tak sedap walaupun kate nyer berperasa oren tapi bagi aku tak rase oren pon..rase cam tepung jer..euuuww, sungguh memualkan taw tak..tapi apa kan daya, untuk kelihatan laen pada sem depan aku terpaksa gak minum air ni..ya Allah, berikan ak kekuatan untuk habiskan air ini sampai la aku berjaya menguruskan badan............







at last abis gak..fuh lege,.....

4 comments:

  1. cm sedap je.aahhaahah bru la fear factor
    :P
    :))
    wkakakaka

    ReplyDelete
  2. ngek...sedap pe nyer.
    fear factor la sgt..

    ReplyDelete
  3. campoq la oren sunkist dlm tu.. baru la rasa oren

    ReplyDelete
  4. ceh..mmg xkurus2 la..
    mkin gmok la jawap nyer

    ReplyDelete