blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Monday, November 16, 2009

dimana kau DUET?

tgk tajuk pun dah taw nk cakap pasal pe kn?yes, its all about money..actually, aku dah banyak berhabis duet sepanjang duduk kt UITM.. makan, kuar sana sini, membeli bnde yg x brape perlu..perlu ker aku jadi pisau cukur untuk dapatkan duet dan barang-barang yang aku tak mampu nak beli?oh..macam-macam masalah plak tue yang jadi akhir-akhir ni.. phone rosak padahal beli baru 5 bulan... nak pakai duet lagi untuk dapatkan phone baru..aduh.. camne ni? bf? perlu ker? aku dah lame tak berbf since arwah bf ku pergi.. bukan tak nak, tapi malas nak pk la.. ade pun macam tak de..so lebih baek tak ade, betul x?? bukan tak ade yang nak tapi dah nak sume yer hangat-hangat taik ayam .. mule2 beria pastu senyap..cam taek la.. so conclusion tak payah bercinta.. buang masa..skrg baru aku taw betapa ruginya zaman sekolah aku tyme form 4 and form 5 bercinta dengan orang yang tak taw pe maknanya cinta..rugi2..nyesal pun ade.. mulai skrg hidupku hanya dipenuhi dengan kawan-kawan yang sentiase menyerikan suasana ;)





bapak, nak phone ni boleh??


2 comments:

  1. haha.tekbong mmg la.da dlu hg yg nk sgt.setia bagai nk rak.sila la tuka taste.heheh :)
    bool,if theres still no one in ur life just still calm n dun ever blame urself. u will get ur happiness someday.live ur life with no regrets ok?thats how our circle of life moves.

    ReplyDelete
  2. yes babe..ill..i just wondering..
    can sum1 really love me like i do?
    i miss sum1..aku da tuka taste k..
    i've meet sum1..but not sure yet

    ReplyDelete