blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Saturday, November 28, 2009

long short story of us..

oh my prada! penat nak mati la hari ni..whole day long masak, masak masak n melayan tetamu.sungguh tak sangke hari raye qurban same meriahnya mcm hari raya aidilfitri yg lepas.. 20 cup nasi ayam abis dimakan.yes..berjaye gak akhirnya ..ak pulak makan sgt banyak, huh..xtaw bile nk kurus ni..tapi tak xpe, ak masih ade kawan yang xkesah saiz badan aku..haha..

act, aku tak nak sembang pnjang pasal hari raye coz sume orang punye cite lebih kurang same jer dgn cite aku..kite tuka cite k. story of me n someone yang sebenarnya sentiasa ada untuk aku tp aku tak perasan langsung..buduh terasa disitu.baru sekarang aku rase aku amat memerlukan die dimana saja.

sorry, i cant be strong like holy in P S I Love u, cant be like nur amina dlm nur kasih, cant be like gurlz in He's Just Not That Into Me..i just wanna be myself ..but thanks for make me become more stronger than before..dont leave me coz i need u dude! not nameck not awie but only u, muhammad syafiq bin abdul hamid :)

i cant run away from u..

lg jauh sy lari lg dekat sy dgn awk

nenek n pakcik

raksasa n ultraman

pesakit n doktor

anything related to u

its all bout us..

sweet kn?sangat xsangke awak ckp mcm tue..ya ampun, macam nak pengsan rase nyer bile awk ckp mcm ni. sebab awk slalu ckp bnde merapu dari yg serious .. tapi kate2 diatas ini sangat2 la menusuk kalbu dan saya amat menyukainya..saya tak perlukan kawan-kawan awk dah.thanks a lot for being such a wonderful friend



bff 4 eva kn??


P S I Love You

6 comments:

  1. phewwitttt! hehe
    ini tiada kaitan dgn nur kasih kan..kan..hehe

    ReplyDelete
  2. ade la sikit2
    cume ko kne tuka adam kpd awie
    hahahah

    ReplyDelete
  3. ops......
    npe sygku zrh?
    terpengun?hah

    ReplyDelete
  4. mcm2 la coretah hidup kau neyh. hopefully xde lagi la kesedihan ye ana banana

    ReplyDelete
  5. asl ko wakil lak ni..
    erm..harap2 cam 2 la midah oi

    ReplyDelete