blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Wednesday, May 19, 2010

felt so relief

life is unfair., yes i admit but Allah sangat berlaku adil kepada semua hambaNya. kite je yang tk nmpk. mungkin kita selalu menyalahkan takdir, tapi kita jarang bersyukur bila takdir yang membuat kite bahagia sehingga sekarang termasuk lah aku. setelah sekian lame aku di muka bumi ni, ak baru rase sume yang berlaku ade hikmah disebaliknya.


aku hanya dapat 5A untuk SPM., aku kecewa, tapi disebabkan kekecewaan ak itu telah membuatkan ak masuk UiTM Seri Iskandar. dan disane aku dapat ramai kawan-kawan yang sgt berhiburkan, sgt memahami perasaan aku, sgt menyayangi aku. disane juga aku tahu erti hidup yang sebenar. ak dpt belajar mengawal emosi aku. ak dpt mendalami hati budi seseorang bukan sekadar tgk luaran sahaje.selain itu aku berjaya menggembirekan ibu bapa aku dgn keputusan ku. mungkin ak tk mampu melakukan semua ini jika aku berade di UK, US or even IPTA laen..


di sini aku ingin tujukan ucapan khas untuk kawanku Mustaffa Bin Bukhari,

Tapa, terima kasih sebab sudi jadi kawan aku. walaupun ko tak abis2 dgn magic ko tue tapi kelainan ko tue sangat-sangat membantu aku. walaupun kau ade sound-sound ak tapi ak tak kesah sebab ak memang patut kene sound. walaupun ko slalu suruh ak post something pasal ko di blog aku, aku tetap akan buat sebab ko kawan ak..aku mintak maaf sebab tk reti nk pujuk org. thanks sangat2 tapa,.ko dah banyak mereda kan suasane genting antara aku dan awie. just now awie said to me :

" u know wut
before i off
tapa pnah ckp
kalau org yg ko syg sgt2 pergi...nnti dtg org yg syg sgt2 kt ko..."


ayat yang ko berikan pada die sangat mendalam maksudnya. ak pun kehilngan orang yang ak syg, dan skrg masih mencari sape yang akan sayang sgt2 kat ak..huhu. thnks tapa, u re a great friend of mine ;)


3 comments: