blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Monday, May 10, 2010

no more TEEN..

9 may 2010., genap 20 tahun ak hidup.sekejap jer kan..2 tahun dah kat Uitm Perak. setahun dah ak kenal Syafiq..syafiq?pelik pulak pggl die mcm tue. there's nothing special on my birthday. no cake..no party.. no birthday present..just a thousand of wishes.sedih pun ade. ape yang diharapkan tak berlaku. thanks untuk rakan-rakan yang buat surprise birthday party untuk ak a week before my birthday.kalo tak mmg tk ade pape yang istimewa tentang hari jadi ak tahun ni.sedih kan.ak tak terkate sgt.ak mmg sedih..


i got maxis and celcom numbers..means ade la free call, tp nk call sape?my 8pax? him?yes, he's one of my 8pax tp bile msg mcm nk tak nak.ak cam menyesal pun ade, gmbire tak tntu pasal bile dpt taw die suke aku. aku tak meragu die. ak taw die nk spend mase bersame kawan2 die..tak pe, ak kasi sebulan untuk die bersama yang laen. kate die time goes by so quickly. nevermind, im strong girl..chaiyok2 farhana... ;)


2 comments: