blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Saturday, May 15, 2010

i hate weekend

i really hate my weekend especially if i am at my home.ya i know home sweet home. u know why? coz my mum pagi-pagi bute dah bising menjerit suruh buat itu buat ini.pif! dah buat pastu ade jer tk kene. penat-penat. supposely, at this time ak boleh baring di atas katil sambil dengar lagu kegemaranku " Never Knew I Needed". tp tidak jika mak dah ade dirumah.argh! ni pun curi tulang kejap dari sidai kain. sidai kain? pukul 2.15ptg? PANAS!!!



skrg ni my mum dah pause dari membebel dari tadi. luckily dlm rumah ni ade seorang lelaki yang sangat klaka dan kadang-kadang annoying sgt..yes, he's my dad. heheh..die la yang akan buat mak tergelak time-time tengah marah.even ak nk marah pun confirm tk jadi sbb bapak slalu sgt buat lawak. dengan loye buruk die tue la yang buat keadaan yang tegang jadi happening. love u bapak. love u mak <3

















3 comments: