blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Monday, September 6, 2010

aku kembali

tak sampai sebulan peristiwa itu terjadi, aku telah kembali memulakan semula aktiviti lamaku iaitu berblogging. tak tahu kenapa, terasa diri ini amat merindui saat menaip entri di blog sebegini.sayang sekali aku melakukan tindakan bodoh dengan membuang blog asalku tanpa berfikir panjang..tak mengapa, sekarang aku sudah ada yang baru..tapi memori di dalam blog itu tak mungkinku jumpa di mana-mana :'(

terima kasih kepada yang sudi menjenguk blog baruku ini.maaf sekiranya blog ini masih kosong. aku perlukan masa untuk menambah apa yang patut dan menukarnya menjadi lebih meriah.





No comments:

Post a Comment