blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Saturday, September 25, 2010

itu lebih menenangkan



masih di Bangsar.teringin sangat nak jumpe mereka. mereka yang sangat sangat istimewa di hati ini. tapi banyak sangat halangannya. bapak macam tak nak kasi, yang mereka tak tentu hala nak balek pukul berapa.

sedang asyik fikirkan bagaimana nak ke Mid valley bertemu kawan-kawan aku tibe-tibe rasa tenang sedikit menonton Power Rangers Mighty Morphin ni. OMG, lama sangat dah cite ni. tengok balek cerita ini mengimbau zaman tadika dulu. zaman di mana aku ada sorang je adik.oh i miss that moment so much~



p/s: aku suke Power Rangers pink.walaupun gedik2 dan tak buat ape sangat tapi aku suke gak ;P


No comments:

Post a Comment