blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Sunday, September 19, 2010

baru tahu


setelah sekian lama aku kenal lelaki ini baru aku tahu dia baik orangnya.tak seburuk dan sejahat yang disangka. jauh terpesong dari landasan pemikiran aku sebelum ini. aku akan ingat tarikh 18 SEPTEMBER 2010 ini. menarik bukan bila orang jahat berbuat baik dengan kita. mungkin tak patut aku nyatakan namanya di sini tapi setelah apa yang terjadi pada aku, aku ingin membuat satu konklusi.

"tak semestinya musuh itu tetap musuh selamanya dan tak semestinya apa yang orang kata itu adalah dia yang sebenarnya"

lelaki. semua suka hipokrit. depan orang belagak macho, samseng dan sebagainya tapi hati sebenarnya berjiwa malaikat bila kita kenalnya dengan lebih dekat. perempuan pula bila di depan baik sangat tapi belakang mengutuk, mengumpat, tak puas hati sini, tak puas hati sana. susahkan manusia ini. ada 2 jantina tapi tak terkira banyak ragamnya.



No comments:

Post a Comment