blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Friday, September 24, 2010

hye KL..


currently in Bukit Persekututan, Bangsar, wan cho's house...

rasa macam dah lama tak datang KL. last time datang pun time nak beli baju raya itupun sebulan sebelun puasa. kire lame la jugak tak datang sini. oh, aku datang KL ni bukan nak berseronok sangat. nak hantar adik ke Mesir baru lah aku ke KL. as usual, if plan nak berjumpa dengan kawan mesti tak jadi-jadi. malas nak janji apa-apa dengan kawan.ada rezeki kita jumpa ok.

semalam naik bus ke sini.PLUSLINER 6.30 p.m.. duduk sebelah lelaki yang agak tampan tapi sorry la. bukan aku untuk berkenalan dengan orang asing. masing-masing buat hal masing-masing. aku hanya mengisi masa aku dengan SMS seseorang. penting jugak orang ini untuk aku.penyeri hari-hari yang suram,huhu.bus stop di stesen KTM KL,.15 minit kemudian wan cho ambil.



but then sabtu mak kata dah nak pulang. tak pasti nak terus ke UiTM atau ke rumah.ikutkan malas nak balek rumah, mesti ada keje laen yang menanti. tapi kalau balek UiTM plak kene buat keje laen.ish.confused. tunggu je la ape jadi esok.




No comments:

Post a Comment