blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Wednesday, October 20, 2010

everything in one day


ice skating..

for the first time maen ice skating. without gloves n socks total yang kene bayar RM28..argh!! parah rasanya nak kuarkan duet sebanyak tue tapi atas pujuk rayu dan desakan zairah dan golding aku pun main jugak..tak sangke seronok sangat. memang agak ramai orang time tue tp aku rase kami ber3 je nga maen.klaka bile jatuh tapi jgn tk percaye ak yg paling sikit jatuh.huhu. berbaloi sgt bayar 28 ringgit sebab dapat main sampai luke kaki







pizza hut..

akhirnya nazizi nadzir, kawan, kekasih hati perangan jantung sy belanja jugak pizza hut yang dijanjikan time birthday aku yang lepas( 9 may k) ...sedap rasenye tapi bile selsema dan batuk yg teramat mcm ni ape pun tk rase dah.ish..thanks naz for the pizza. rm75 plak tue. patut la ade orang marah2.tolong la ek..aku tak paksa orang untuk blanje ok

conflict

dalam gembira pasti ada sedihnye. memang betul pun. tak tahu macam mana dan atas dasar ape ak di persalahkan untuk semua perkara yang berlaku. niat aku datang dari jauh semata-mata nak jumpa kawan-kawan yg lame dah tk jumpe tapi orang kate aku ambek kesempatan atas kebaikan orang laen. ada plak kate kehadiran aku ni menyusahkan.. entah la, Tuhan saja yang tahu.

sad ending..

conflict ni buatkan aku malas nak campur dan bergaul lagi dengan die. aku ambek keputusan untuk naek bus pulang ke seri iskandar.sangat penat tapi tak ape. ak tak kan susahkan sesiapa dah.bak kate die aku ni suke susahkan orang jadi ade baeknya aku tak jumpe die lagi supaya tk susahkan die.pape pun thanks banyak2 untuk apa2 bantuan yang pernah diberikan sebelum ni.


No comments:

Post a Comment