blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Friday, October 22, 2010

saya pun tak paham kenapa


saya batuk, selsema dan kadang-kadang sampai tak boleh nak tido malam dibuatnya. tapi saya pelik sangat kenapa saya tak makan ubat batuk, tak makan ubat selsema dan langsung tak terdetik nak pergi ke klinik..kenapa ek? dulu saya tak macam ni. tengok la saya sedang minum apa dikala ini........



dan lagi menghairankan, setiap kali saya jatuh atau terlanggar apa-apa even sekecil mana pun mesti berdarah..tak tahu la kenapa benda ni semua terjadi..



luke paling baru, just beberape minit yg lalu sebab terlanggar pintu


No comments:

Post a Comment