blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Friday, October 22, 2010

learn new thing today


bila kawan kita senyap , tak reply mesej ataupun tak jawap call kita tak semestinya die tak suke berkawan dengan kita. yup, secara umum nya memanglah. tapi sekarang aku cakap about the exception. kan kawan-kawan aku tak macam kawan-kawan orang lain. jadi aku kena tahu perangai mereka sendiri tanpa perlu compare dengan orang lain.

ada juga kawan aku ni yang baik di depan mata, kadang kala gurau sampai terluka tapi rupanya menyampah dengan aku . susahkan ?apa boleh buat. lain orang lain perangainya. kepada syafiq abdul hamid, memang awk layan saya teruk but i know the reasons why. huhu. nevermind. thanks ya pals. saya tahu kejamnya dunia ini sebenarnya bila saya kenal awk.


(love the old u)


di sini aku nak ucap jutaan terima kasih buat kawanku zairah sebab sentiasa ade di sisi dengar cerita aku dan tangisanku. love u darl. hope our friendship last long..





2 comments:

  1. heyp ana..so u r de girl named ana yg selalu golding n ro cter..nice to meet you darling!

    ReplyDelete
  2. thnks cik enon..hahah.
    golding slalu cte pe la die 2

    ReplyDelete