blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Tuesday, November 9, 2010

end of week

yeah.. almost to the end. cant wait to be at home with my family.

thanks khaled, fakhrul, zyra dan syuk sebab gubah satu lagu untuk aku, walaupun tak sedap mana tapi aku akan dengar setiap malam. aku memang tak laku-laku.

to katak petak,
ada banyak benda saya nak borak dengan awak.
ada berbakul lagu saya nak awak dengar.
tak paham kenapa.lagi jauh saya cuba pergi jauh dari awak, lagi dekat saya rasa dengan awak. weird. but i like it. saya kan gila.


No comments:

Post a Comment