blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Saturday, November 20, 2010

to my friend Mattz..



anda buruk dan nampak tue macam ni...hahahhaha
love the old u.nampak budak-budak.

comey!


dear matt,
di kala aku rasa aku kehilangan semua orang ak masih boleh tersenyum sebab aku taw ko masih ada untuk aku. ye, ak tahu ko dah ade girlfriend.maafkan aku sekiranya aku menyusahkan ko sejak dari hari pertama kite berkenalan. ko sahabat arwah yang paling baik.ak rase ko slh satu tinggalan die yang paling berharga.thanks matt for everything.


No comments:

Post a Comment