blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Friday, November 19, 2010

OMG! dunia sekarang.


aku tak pasti pe nak jadi dengan dunia ini.semakin jelas dengan tanda-tanda kiamat. yang laki dengan laki yang perempuan dengan perempuan. yang perempuan tue aku phm la maybe sebab laki sekarang dah berkurangan.yang laki tue?reason pe?...



tak payah pegi jauh2 la. tempat aku blaja pun dah cukup. laki yang ade 1 nisbah 5. dah tue ramai pulak yang ske wat bende diluar tabii.

1/3 : pondan
1/3: gay and bisex
1/3: dah berpunye

abis aku nak cari laki kat mane?harap-harap Tuhan dah tentukan jodoh aku dengan seorang LELAKI yang betul-betul LELAKI.amin

ini aku share web yang abg sdare ak tunjuk kat aku pasal dunia realiti lelaki sekarang.



sekian

3 comments:

  1. ish ish , masya Allah .

    tu la, arap2 aku da dijodohkan dengan seorg lelaki yg tulin dan sejati seperti mana yg tertulis di Luh Mahfuz & semoga aku dpt ketemu dgn laki tu, aminnn :)

    ReplyDelete
  2. jom masuk GAYLINE society la..hahahaha=p

    ReplyDelete
  3. ila: harap2 la..tp jauh lg perjalanan ak nk dptkn tue.

    awong: ko la slah seeorg yg buat byk andartu skrg.huh

    ReplyDelete