blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Tuesday, November 16, 2010

LOVE or HEART signs


percaya atau tak LOVE sign yang anda lukis sesuka hati kadang-kadang membawa makna tertentu. mungkin petunjuk untuk sesuatu. dulu aku rajin lukis simbol-simbol macam ni.. bila happy bila marah bila sedih mesti lambang ini aku lukis but dalam versi yang berbeza. tapi bila fikirkan balik semua nya ada kesan pada relationship aku dengan BF aku. let me tell you what happen to me.



1. lambang ini aku selalu lukis semasa aku dengan x-bf aku yang dulu. kadang-kadang tak gaduh pun tapi aku suka jugak lukis benda macam ni. "bleeding and broken heart". at the end, macam mana kami berusaha untuk stay in this relationship kami tetap akan break up. banyak kali ok. 2 tahun couple but berpuluh kali break up.



2. ini sticker yang bf aku kasi. cantik kan? aku yang mintak dia buat sebab tat kala ini aku suka lukis simbol heart yang bersayap. berbuku-buku simbol ni aku lukis. tak paham la kenapa aku suka sangat. aku rasa macam unik simbol ni. yes, im happy with my bf. really happy. but sekarang die dah tak ada di dunia ini. membawa hati aku terbang sekali bersamanya.



bila baca ini mesti orang kata khurafat, tahyul atau apa sahaja yang berkenaan dengan nya. aku pun tak percaya. Qada' dan Qadar semua di tangan Tuhan. tapi benda ini terjadi pada aku. mungkin secara kebetulan sahaja tapi cuba lah elak kan melukis lambang sebegini. sekian~


No comments:

Post a Comment