blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Monday, May 30, 2011

gatai punye orang tue

saya tak rasa saya tua tapi mungkin cara pemakaian dan size badan mempengaruhi pandangan orang yang mengatakan aku kelihatan tua dari usia. tapi pelik. ramai jugak yang tanya aku ni sekolah di mana..hahah..mane satu ni?

yang penting hari ini ade 1 makhluk ni tibe-tibe send message through facebook. dah la umor 39 tahun, kerja jaga jer, ade hari plak nak berkenalan.mintak maaf lah. saya bukan jenis TERLAMPAU friendly sampai nak kawam tak tentu hala.




2 comments:

  1. hwargh hwa hwa hwa hwa....

    pecah perott pnye ayat....

    berayo mate dibuatnye.,..

    ReplyDelete
  2. ana dah ngis guling2 dahhh..erm

    ReplyDelete