blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Monday, August 22, 2011

perasaan je kot

well, rasanya lama sangat tak update perihal sendiri di blog ini. memang lately post benda-benda ilmiah sikit. Bulan Ramadahan kan. tapi cakap pasal bulan Ramadhan ini hati jadi tak tenang sebab 26 Ramadhan 1429 Hijrah atau dalam masihinya 27 September 2008 salah seorang orang yang aku sayang telah pulang ke Rahmatullah. dia kekasih aku. memang kami hanya terikat atas dasar cinta semata-mata tapi sayangnya padaku melebihi segalanya.

kehilangan dia secara tibe-tibe buat aku rasa takut pada kehilangan orang lain. diri ini sentiasa rasa takut sekiranya benda yang sama berulang lagi. dan tak tahu mana puncanya tiba-tiba semalam aku dapat rasakan benda yang sama.

ini gambar arwah Muhamad Ikhwan Alif

dulu arwah pada malam sebelum dia meninggal , dia kurang msg dengan aku. aku yang sibuk. dalam pukul 12 malam arwah masih tak msg aku. dan aku sedikit terkilan dan mahu marah dia keesokkan harinya. tapi sayang benda yang tak disangka berlaku. Allah lebih menyayangi dia.

dan semalam secara tidak langsung Mr.S pun tiba- tiba tidak reply aku. sama seperti arwah. ye, memang selalu sangat Mr.S tak reply. kadang2 sebab malas kadang2 sebab tak ada kredit dan kadang2 sebab dah tertidur tapi aku tak dapat fikir semua itu sebab aku hanya tergambarkan situasi yang aku alami sebelum pemergian arwah. aku tak sanggup rasanye nak merasakan pemergian Mr.S secara tiba-tiba

mungkin aku terlalu memikirkan semua ni sampai sanggup cari altenatif lain untuk pastikan Mr.S selamat seadanya. nampak macam aku ini seorang yang gila tapi tah la. kerisauan yang macam ini belum pernah aku alami. maaf sekiranya ada pihak-pihak yang rasa terbeban dengan aku.


4 comments: