blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Monday, September 26, 2011

monolog

this is my 3rd week in UITM Shah Alam. sudah terasa bahangnya, sudah mula biasa naik bus setiap hari, sudah mula tahu pukul berapa nak bangun tidur tapi masih tidak ada hati lagi di sini. entah lah kenapa. memang agak lama tak update blog ni sebab sangat susah nak dapatkan internet connection di bilik ni. jadi banyak jugak benda yang ketinggalan.

disebabkan terlalu banyak benda yang nak diceritakan , sekarang tak tahu nak cerita yang mana satu.haha. okla, last Saturday we had an explorace with 14 checkpoint. ok 14! no dumb.haha.. kaki rasa macam nak tercabut but it was fun and i met new friends on that day.thanks AFTAS for the event. oh i almost forgot. ive attended french's class. ok now i can speak in french.haha.fun sangat!

part of us


No comments:

Post a Comment