blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Wednesday, September 28, 2011

sekadar luahan perasaan

baik lah, bukan nak merungut atau apa tapi dapat rasakan sejak masuk Shah Alam dah less contact. dulu gebang rindu, nak aku kat sini sangat, nanti kat sini kita jumpa selalu tapi apa yang jadi sekarang ni macam dah terbalik. rasa lagi jauh ada lah.baik aku duduk jauh-jauh.tak perlulah nak tengok benda-benda yang menyakitkan hati ni semua. tah apa-apa.

macam ni. dulu bila jauh nak dekat-dekatkan. sekrang dah dekat nak jauhkan semula ke? c'mon lah! dah besar kan, dah dewasa.fikir sendiri la dulu cakap apa wahai kawan. tak matang betul. aku dah duduk 1 uitm dengan kau dah kot. ada berapa kali kau jumpa aku ha? 10 kali? everytime aku je yang ajak kau keluar..kau?ada? memang tak lah kan?

ada seorang kawan aku kata. kalau ada orang yang dah tak suka nak kawan dengan kita just fine. kita move on je dengan life kita.itu bukan kawan namanya. ok? setakat gebang je panjang tak payah lah kan.


p/s: memang tengah emo .. so what?!!


No comments:

Post a Comment