blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Thursday, September 8, 2011

sekian lama


setelah sekian lama akhirnya aku tahu. Ya Allah, kuatkanlah hamba mu ini. aku tidak pernah rasa sedih sebegini lagi sepanjang hidupku. tolonglah ya Allah.. kuatkan aku hadapi semua ini. bukan mudah bagiku menghadapinya tanpa pertolongan dariMu


2 comments:

  1. ana, klau ko rasa sedih sbb kena g s.alam.. aku tau perasaan ko tu.. sbb dulu msa b4 g s.alam aku pun camtu.. hari2 aku rasa sedih.. masa 1st sem tu, aku klau boleh tiap2 minggu nak balik rumah.. dan aku rasa benci gila sbb dpt uitm.. tp once ko dah dpt kawan yg best2.. ko akan rasa owhh, perasaan itu hanya sementara je.. :D

    ps : kalau takde kaitan tu.. ko wat bodo je ngn nasihat aku tu.. hahahahaha.. peace yaawwww! :D

    ReplyDelete
  2. sarah: yg ni bukan pasal shah alam.hahaahha.. tp thnks atas nasihat anda itu..

    ReplyDelete