blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Monday, January 11, 2010

digilekan..

sekarang jam tepat menunjukkan jam 1.41 pagi waktu tempatan. percaya atau tak ak masih tak tido aku sebab buat nota untuk MAF. rajin kn?terpakse kot. tapi suasana pada malam ni sungguh meriah lagi berseri apabila ak dpt bergelak ketawa dengan zairah sambil membace sms dari TAPA dan FALEEQ. oh my gucci, dah la aku memang pening pale dari tadi, tambah dgn dieorg ni lagi pening.ni dah siap buh minyak cap kapak lagi taw x.antara sms mereka.korang sure tak paham.sebab 1 pun dari sms mereka tak menjawap sms ak.adoi!

"ko dah tido nk mamai, dah leh xmkn, dh g mkn susu kucing"
"mmg cam ko lah tau tak...apple gila mkn tido kau"
"can tis to da ment ne 2"


ops, take note disitu, faleeq sms ak?huhu, die demam malam2 ni biase la tue. aku skrg dah rase seperti di awang-awangan sebab pale ku mmg da serabut gilew. nak tido dah kot.hehe..ok,gtg. seriously ngantuk.(awal la plak ak nk tido mlm ni, maklum la sok kelas kul 8 PAGI) ;(

5 comments: