blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Friday, January 8, 2010

new sem.new lecturer.new friends

welcome farhana to semester 4 Diploma in Accountancy. now u cant waste ur time anymore. nomore lepak2, nomore karaoke, nomore gedix2. now what u have to do is focus on study.. oh my gucci, memang sikit subjek sem ni but sume susah-susah. memang xda rest la kot..selalunya first week cam biase kenal2 kn diri, sibuk cari dan membeli buku tapi sem ni lecturers sume pemurah. first week da kasi assignments, homework...thnks madam, miss , sir.. u all sangat baek.

oh, about new friend..erm, xda pun sebenarnyer but cam biase perangai masing-masing dah laen so cam baru knl la kn. ade yang makin baek, ade yang makin teruk. name pun manusia..mane ade yang perfect but kawan tetap kawan. dont worried, ak akan appreciate sume kawan-kawan aku.thanks for being my friends. ;)

No comments:

Post a Comment