blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Friday, January 15, 2010

pe nak jd ni..

9.45 pg setelah zairah call aku, br ak sedar dari mimpi indah bersama tuuuut! SHIT! kelas kul 10! memang kelam kabot dibuatnye. dah la kelas FAR pg tue. sebelah ptg nye pulak kelas MAF yang superb bosan.. dah la blek lambat 15 minit. siot jer an? tak pe la, demi ilmu aku sanggup memakse diri untuk terima pape jer dugaan dan cabaran belajar.ok. tue cite siang hari, malam laen plak cite nyer..

ok, berbuka di UPTOWN bersama adek, zaira dan sad. everything ok dan secera tak sengaja awie n the geng mkn jugak dekat-dekat dengan kiteorg.as usual, mereka tak kan tegur aku. tak pe, aku dah biase dah. pastu aku ke DM3 AC, meeting dinner akaun. dan setelah sekian lame akhirnyer die tegur aku gak, oh kelihatan sopan die hari ni..huhu..but u cant change anything after what u hv done to me.

pas selesai meetin ak blek blokku tercinta iaitu anggerik 2 kolej cempaka sari ;P lepak2 jap kt bwh bersama zaira, tini, farah, weena n mira..mmg aktiviti harian kami melepak dibwh blok. tp mlm ni tak la lame mane ak lepak coz mereka nk suh ak ambek cite untuk mereka.ok, aku naek bilik dan terus on9.opss, ade msg di inbox facebook, its from wan bani:

" ana...td pak rin bgtau kat wan bani,bapak ana pun dah ad fb tau..."

oh my gucci, mati lah aku.mmg ak terus private dan buang la gmbr2 yang tak patut bapak aku tgk.oh bapak, npe bapak buat facebook lak ni..ish, bukan bapak tak lyn ke sume ni?aduh, so everything become more complicated.ish, so disini je la tmpt ak nk cite segalenyer..

4 comments:

  1. hai bapak ana....jgn lupa layari...otkangin.blogspot.com tau hahahahahaaha n apatapabuat.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. siot ko tapa!!!
    ko jgn nk post bnde bkn2 kt wall fb ak k

    ReplyDelete
  3. tengok wall fb ko cepat......jen je jeng....

    ReplyDelete