blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Sunday, January 10, 2010

sabar je la......


9 Jan 2010


tarikh yang sama pada tahun 2008 ak untuk pertama kalinya berjumpa dengan arwah pakwe ku di Kuala Kangsar. oh, ak masih ingt rupe dan wajah die time tue..selekeh sangat tapi ak tak kesah, ak syg die. ok, ini bukan tujuan utama ak post entri kali ni.

hari ini aku, zaira, zyra dan ika plan nak ke Ipoh menaiki kereta yang disewa oleh Am(buah ati ika) tapi malang tak berbau, kami gagal menyewa sebijik kete pun.maka dengan paksa rela nye kami pun naek limo yang berwrne hijau terus ke ipoh.oh sungguh bahgie. ;( setiba di sana kami terpkse menunggu Amni selama sejam sebelum bergerak ke PC fair. YES, ak berjaya beli broadband maxis yang superb laju untuk dipkai di UiTM ni.

pastu kami ke JJ, shopping kt PADINI, karaoke dan percaye atau tak kami tak makan pape pun kat Ipoh tue. sangat bagus , jimat kate kan (padahal duet dah habis) last2 makan dekat Uptown la akhirnya. dan secara tak sengaja kami terserempak dengan TAPA. seperti biase kami dpat la lihat magic free die tue oh, hampir lupe aku nyatakan. thanks INTAN sebab sanggup jumpe dan temankan aku mencari die.MUAHX!





P/S : kepada sesiapa yang terjumpe beg plastik wrne itam berisi stokin dan tali pinggang, sila pulang kn kepada zyra sebab die beli mahal, RM26.tq ;P


6 comments:

  1. nenk asal ko x tulis aku buat magic...cakap ar dan terserempak ngn tapa.......dan menggila tengok die wat magic hahah bila zyra ilang beg tue??

    ReplyDelete
  2. ala..nk gak nme ko kn?
    erm....ok ar ak post..
    hahahah..zyra cam ko xtaw..
    die sndiri xtaw mne die letak beg tue..

    ReplyDelete
  3. hahaah..bleh la best nyer..
    yg tak best limo ko laju
    ak nyer slow la

    ReplyDelete
  4. perg bukan laju ker?? berdasarkan pengalaman terakhir aku pada 2 tahun sudah rasa cam naik roller coster ha.....

    ReplyDelete
  5. hahah..mmg la..bwk cam roller coster tp siput je laju nyer

    ReplyDelete