blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Monday, February 28, 2011

Birthday wa GEMPACK!!

maaf, ini bukan iklan cite hantu or misteri.
ni header blog kawan saya named TAPA.
dia ni suruh saya join contest yang dia buat
contest "Birthday wa Gempack!!!"
so saya pun join dengan rela hatinya...

dan sesiapa yang nk join silalah...
klik link dibawah ya:



ok, memandangkan dia suruh pilih 1 jer birthday yang terbest yang pernah saya lalui, jadi saya boleh ceritakan satu je. but first of all, i just want to highlight that my birthday is on 9 MAY 1990. (please prepare hadiah ok?)

birthday yang paling GEMPACK yang pernah saya lalui adalah time saya Part 5, di Uitm Perak. tengok tarikh lahir pun dah tau time-time macam tue orang buzy dengan exam masing-masing. tapi ada jugak insan yang sanggup kumpul duet dari kawan-kawan, sanggup beli kek tiramisu dan bawak naek moto dari Ipoh ke Seri Iskandar khas untuk saya. dan orang yang sama juga pernah pernah plan birthday party saya time part 2.ok, terharu sangat-sangat. Thanks AMNI!

inilah AMNI..

sebenarnya birthday party ni tak lah dibuat on the date of my birthday. mereka percepatkan pada 5 May macam tue sebab 9 May kami ada paper dan semua orang dah sibuk nak angkat beg. dan antara sebab utama birthday ni disambut awal adalah sebab Amni mahu tunaikan wish birthday saya pada tahun tue. saya bukan mahukan kek or hadiah yang banyak.cuma 1 ucapan khas dari seseorang. tapi sayangnya benda itu tak berlaku. Amni yang beriya mintak maaf sebab tak dpt nak merealisasikan harapan saya. pelik kan die? dah buat macam-macam untuk saya tapi still tak puas hati.ish, tak tahu la nak balas macam mane.

last but not least, saya tutup entri kali ini dengan deretan gambar sepanjang birthday yang di-join oleh kawan-kawan baik saya termasuklah tapa, si membuat contest ini


inilah hasil karya sahabat yang BAIK
TIRAMISU!! my favourite
antara yang menghadirkan diri..



SEKIAN~


2 comments:

  1. wow bestnya smbut bzday...hehe..
    tp sy dh lma x smbut bzday...
    nk msuk contest nie pn xlh..huhuhu...
    pa2 pn wish u luck 4 the contest ea...

    i luv tiramisu 2... =)

    ReplyDelete
  2. npe tk leh masu contest ni?huhu..
    thnks ya sbb sudi singgah blog yg huru hara ni.

    ReplyDelete