blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Saturday, February 5, 2011

tersepit.



sepatutnya saya sedang siap2 dikala ini untuk pergi ke Meru. Wedding kakak kawan baik saya sendiri. tapi orang kata, kalau mak tak bagi, ayah banyak tanya maknanye tak dapat la saya pergi dan sebab itu sekarang saya tengah ber-blog-ing.

sebenarnya saya nak sangat berpergi. sampai tak tidur malam fikirkan apa akan jadi hari ini. tapi bila fikir-fikir balik.tak kan la sebab nak pergi kenduri kawan, saya kene bertekak dengan mak ayah saya. sekarang rasa sangat tersepit..antara keluarga dan bakal keluarga. ;P

No comments:

Post a Comment