blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Sunday, February 20, 2011

zairah's birthday

khamis malam jumaat, walaupun kami penat ke Sabak Bernam dan ke Tanjung Malim untuk ETR dan pada malamnya menjadi penyokong tetap bola Persida vs Omsa tapi kami masih mampu untuk mengenakan Zairah.

hey zairah!
Happy belated birthday.
ko tak pernah kene tepung dan telur kan?
jadi rasakanlah hadiah tak seberapa dari kami.
(malangnya aku pun kene sekali)

aku sendiri confused birthday sape sebenarnye ni sebab aku yang kene teruk


2 comments:

  1. hhahahahaa.. bagus la korunk nie..
    zae mmg mna pernah kena tepung pun.. :D

    ReplyDelete
  2. itula..sbb tu kiteorg nk kena kn jugak...
    tp benci sbb aku pun kene teruk..tk suke!

    ReplyDelete