blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Tuesday, February 22, 2011

dia kawan saya

saya ada seorang kawan. saya kenal dia di Uptown semasa sedang sibuk mengintai lelaki pujaan. dia muncul dengan membawa tali dan terus minta saya keluarkan cincin. saya confused apa sebenarnya die ingin lalukan.oh, tak sangka dia ingin lakukan silap mata. tak kesah la silap mata murahan tapi saya amat teruja.dan dari situ kami berkawan

saya ada seorang kawan. dia selalu ada masa untuk saya.walaupun kadang-kadang saya tahu saya annoying tapi dia layan juga. tak semua orang suka apa yang kita buat. dia juga kadang-kadang mucul seperti superhero men-SETTLE-kan masalah yang saya tak pernah terfikir penyelesaiannya.

inilah kawan saya, Mustaffa bin Bukhari

ke manakah perginya kisah yang lalu,
semuanya bagaikan baru bermain di fikiranku,
seharusnya kau dan aku tetap selalu,
menempuh mainan hidup tiada lagi kau disisiku

pabila kau dan aku,
berhenti langkahku,
...................................
(saya tak ingat liriknya, maaf tapa)


p/s: lagu ini kau kasi aku, kau sanggup suruh aku jumpa kau malam tu jugak. aku tak pasti kenapa tapi lagu ini sweettttt..thanks tapa. dan aku masih simpan lagu ini. :)



No comments:

Post a Comment